Közvetítői – mediációs – készségek tréning

Legyünk jobban – legyünk jobbak! Közvetítői (mediációs) készségfejlesztés munkatársak részére

Gyakoriak a cégen belüli konfliktusok? A vezetők és a kollégák jobb híján homokba dugják a fejüket és várják, amíg elcsitul a vihar? Vagy esetleg beszállnak ők is a vitába? Folyamatosan jönnek-mennek az emberek a cégnél, aminek következtében erősen csökken a hatékonyság?

Mediációs készségek tréningünk célja olyan, cégen belüli szakemberek képzése, akik képesek a munkahelyi konfliktusok kezelését bizalmas környezetben, pártatlanul és eredményesen segíteni. A közvetítői készségekkel rendelkező munkatárs hatékonyan támogatja az elfajult viták résztvevőit ügyük rendezésében. Nem ítélkezik és nem dönt, hanem kommunikációs technikákkal segíti a feleket az érdemi tárgyalás és a hosszú távon megoldást nyújtó megegyezés felé.

A közvetítés során

  • a konfliktuspartnerek megismerik egymás motivációit, a támadások és sérelmek mögött rejlő valódi igényeket
  • az „igazság” keresése helyett kölcsönösen elfogadható megoldást, azaz megegyezést keresnek
  • a múlt helyett a jövőre összpontosítanak

Mediációs készségek tréningA képzett közvetítő

  • segít megelőzni a fölösleges munkaerő-fluktuációt
  • megtakaríthatja a cégnek az elfajuló munkaügyi vitákból származó perköltséget
  • a konfliktusok segítő rendezésével hozzájárul a jobb munkahelyi légkörhöz és a nyílt kommunikációhoz
  • szemlélete révén fontos kapcsolati modellé, a cégkultúra meghatározó elemévé válhat

Mediációs készségek képzésünket olyan munkatársaknak ajánljuk:

  • akik munkakörük folytán gyakran válnak mások konfliktusainak tanúivá (HR-esek, a munkahelyi légkörért felelősséget érző vezetők);
  • akik szeretnének hatékonyan segíteni másoknak a konfliktusrendezésben anélkül, hogy helyettük oldanák meg azokat;

Mediációs készségek képzésünk célja kifejezetten a belsős munkatársakat közvetítői készségfejlesztése, ezért

  • tematikánkban nagy hangsúlyt fektetünk munkahelyi környezetben történő bizalomépítés lehetőségeire
  • foglalkozunk a munkahelyi közvetítés során elképzelhető etikai dilemmákkal és szerepzavarokkal
  • példáinkat és az esetszimulációkat kifejezetten munkahelyi környezetből hozzuk.

A mediációs készségek képzés időtartama: 24 óra

A képzés időpontja: 2016. április 7, 14, 21, 28.   9.00-16.00 h

A képzés díja: 120.000.- Ft + ÁFA/fő (HR szakembereknek 5 vagy 10 fős, céges Profiles csomag igénylése esetén 25% kedvezmény!

Jelentkezés:

Oszd meg!
Iratkozzon fel hírlevelünkre!
 
Mutasd!
Rejtsd el!