Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning
Ügyfélszolgálati
kommunikációs tréning
Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning programunk célja:
- Az ügyfélközpontú szolgáltatói szemlélet kialakítása, a személyes hozzáállás fejlesztése
- Az ügyfélszolgálati munkatársak viselkedési és kapcsolati kultúrájának fejlesztése, a vevő- és ügyfélkör nagyobb elégedettsége érdekében.
- Eszközöket adni a nehéz ügyfelek kezeléséhez, valamint segíteni a munkatársak stressz- és monotóniatűrő képességét
Ügyfélszolgálati, támogatói feladatokat ellátó munkatársaknak.
Az ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tartalma:
- Helyzetfelismerés, az ügyféllel való hatékony bánásmód: szerepjátékok és kommunikációs készséggyakorlatok során fejlesztjük a résztvevők helyzetfelismerő képességét. Az eltérő helyzetekkel és különféle emberekkel való gyors, hatékony bánásmód kialakításához kommunikációs technikákat sajátíthatnak el a tréning résztvevői.
- Konfliktuskezelés: az elsajátítandó kommunikációs módszerek között külön hangsúlyt kap az erőszakmentes, vesztes nélküli konfliktuskezelés technikája. A tréning során a résztvevők a munkahelyi életből vett példákon keresztül gyakorolják a gyors helyzetfelismerést és a megfelelő kapcsolatfelvételi és problémakezelési készségeket.
- Stresszkezelés: rövid és nagy hatékonyságú relaxációs módszerek és energiafeltöltő gyakorlatok tanítása.
- A résztvevők saját tapasztalatai alapján sorra vesszük az ügyfél-munkatárs kapcsolatok tipikus pszichológiai játszmáit.
(„Segíts nekem, de úgy se tudsz…”, „ Melyikünk az erősebb…” stb)
Egyedi ajánlatkérés esetén a megrendelővel egyeztetett időpontban.
Egyedi ajánlatkérés esetén a megrendelővel egyeztetett helyszínen.
Egyedi ajánlatkérés esetén előzetes egyeztetést követően történik a díjszabás.
Cégeknek szóló képzéseink egyedi ajánlatkérésre, minimum 8 fő esetén indulnak. Előzetes egyeztetést követően személyre szabott ajánlatot adunk és a céggel közösen állapodunk meg a tematikában és a technikai feltételekben.