Ifjúsági Coach és Trénerképző Akadémia

“Kulcs a kamaszokhoz”
– Coaching szemlélettel az ifjúság egyéni és csoportos támogatásához

Komplex képzésünk célja:

Olyan támogató szakemberek képzése, akik elhivatottan és hitelesen kísérik át az ifjúsági korosztályt legnehezebb, legmeghatározóbb éveiken. Speciális módszertanunk a résztvevőket felvértezi azokkal a készségekkel és technikákkal, melyekkel ifjúsági coachként és trénerként a legjobban segíthetnek ügyfeleiknek egyensúlyozni a kamaszkor hullámvasútján.

Ezen időszak változásai ember- és gyerekpróbálóak, olyan identitáskrízist jelentenek, melyek sajátos kísérést igényelnek. Így nem elegendőek az általános segítői fogások, érdemes speciális eszköztárat is elsajátítani a korosztály megfelelő támogatásához.

A résztvevők megismerhetik a Carl Rogersi személyközpontú filozófia alkalmazását, a tranzakcióanalízis módszertanát, valamint az együttműködő, vereségmentes problémamegoldáshoz szükséges szemlélet és az ahhoz kapcsolódó készségek átadását a fiatal korosztálynak, legyen szó egyéni vagy csoportos munkáról. 

A program moduláris felépítésének köszönhetően tehát egy képzésen belül két szakterület tanúsítványát és készségtárát is biztosítja.

Engedélyszám:
Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: B/2020/003191

Óraszám:
126 órás komplex program

Személyes hatékonyság fejlesztése 30 órában

Ifjúsági tréneri kompetenciák 42 órában

Ifjúsági coaching módszertana 54 órában

Ár:
Személyes hatékonyság fejlesztése (1. modul) 30 óra 200 000 Ft +Áfa

Ifjúsági tréneri kompetenciák és Ifjúsági coaching módszertana (2-3. modul) 96 óra 680 000Ft+ Áfa

A képzés moduljai egymásra épülnek, jelentkezés csak a teljes programra lehetséges.
Részletfizetési lehetőséget biztosítunk.

Oktatók:
Kőszegi Ágnes, Lukács Anikó, Pospischill Péter

A következő képzés indulása:
2025. május 11.

Helyszín:
GordonTA iroda tréningterme (1022 Budapest, Marczibányi tér 9. al. 1.)

Ifjúságitréner-képző

Gyerek- és kamasz csoportok vezetése

Kinek ajánljuk a képzést?

Komplex képzésünket olyan kamaszokkal jelenleg is foglalkozó, vagy a jövőben foglalkozni akaró szakembereknek és szülőknek ajánljuk, akik 

  • szeretnék jobban megérteni és segíteni az ifjúságot,
  • speciális, az ezzel a korosztállyal hatékonyan működtethető kommunikációs és konfliktuskezelő eszközöket sajátítanának el,
  • megismernék a coaching szemléletet, vagy dolgoznának fiatalokkal coach-ként,
  • megtanulnának egy olyan eszköztárat, melyet sikerrel oktathatnak kamaszoknak – és használhatnak a hétköznapi kapcsolatokban is.
1. Modul: Személyes hatékonyság fejlesztése

Saját élményű kommunikációs és önismereti tréning. A résztvevők személyes élményen és önismereti tapasztalatokon keresztül sajátíthatják el a hiteles segítői eszköztár alappilléreit, először személyes életükben kipróbálva azokat a készségeket, melyeket a módszertani modulok során már leendő szakemberként fejlesztenek tovább.

A modul főbb témái: 
– saját igények és határok hiteles képviselete;
– konfliktuskezelés az nyertes-nyertes filozófia jegyében;
– az ellenállások kezelésének konstruktív eszközei;
– professzionális meghallgatói készségek.
2. Modul: Ifjúsági tréneri kompetenciák
A modul célja:
A résztvevők a GordonTA ifjúsági trénerképzőjét elvégezve képesek legyenek coaching szemléletű ifjúsági csoportokat vezetni tinédzserek számára, támogatva a korosztályt napjaink kihívásaiban:
  • a digitális eszközök térnyerése mellett az élő, személyes kapcsolatok sikeres működtetésében;
  • az asszertív kommunikáció és konfliktuskezelés magabiztos elsajátításában;
  • az én-határok higgadt, de hatékony képviseletében a kortársakkal és tekintélyszemélyekkel való kapcsolatokban.
  • a saját értékrend, erőforrások és belső motiváció felkutatásában, ezáltal az önismeret fejlesztésében;
  • a reziliencia erősítésével a gyorsan változó világban.

  • Célunk, hogy a képzésen résztvevők megismerjenek egy olyan komplex, a gyakorlatban azonnal használható csoportvezetői eszköztárat, melynek segítségével a 2 órástól a 10 napos programig saját, egyedi foglalkozássorozat alkotható a fiatal korosztály számára, vagy már meglévő programok színesíthetőek az elsajátított elemekkel.
    Felhasználási területek lehetnek:
    tematikus napok, csoportos fejlesztések, rendszeres foglalkozások, iskolai órák, klubok, ifjúsági táborok.
    Kiknek ajánljuk?
    Kamaszokkal foglalkozó szakembereknek, trénereknek, csoportvezetőknek, pedagógusoknak, és más érdeklődőknek, akik
  • szeretnék a 10-18 éves fiatalok kommunikációs és együttműködési készségeit fejleszteni,
  • trénerként szeretnének megtanulni az ifjúsági csoportok vezetéséhez szükséges módszertant,
  • gyermek és ifjúsági programokat, gyerektáborokat vezetnének,
  • pedagógusként bővíteni szeretnék módszertani eszköztárukat,
  • szociális szakemberként kamaszokkal foglalkoznak.
  • A képzés koncepciója:
    Az ifjúsági csoportok tréningjei a 10-18 évesek életkori sajátosságaira, problémáira fókuszálnak és a felnőttek számára szervezett képzésektől több ponton eltérnek. Az ismeretek átadására a korosztály igényeihez igazodva, jelentősebb arányban használunk önismereti játékokat, játékos gyakorlatokat.
    Az ifjúsági tréner minimumra korlátozza a magyarázatot, inkább facilitátori szerepet tölt be, és a csoporttal együtt megfogalmaznak olyan alapvető kapcsolati helyzeteket, mint: hogyan működjenek hatalomszemélyekkel, családjukban és barátaikkal. Coaching szemléletben működik és segít abban, hogy a fiatalok felismerjék saját félelmeiket, erősségeiket és fejlesztendő társas kompetenciájukat.
    Az ifjúsági csoportok központi gondolata: „Vedd kezedbe az életed!” Ennek a jelszónak megvalósításához szükséges, hogy a fiatalok lássanak egyhiteles felnőtt mintát és attitűdöt, amit a tréner képvisel. Ehhez megerősítjük a már elsajátított kompetenciákat, pl. az elakadások megfelelő eszközzel történő kezelését. A saját és mások viselkedésének új szemlélete következtében erősödik az ifjúsági programokon résztvevők önbizalma, önértékelése és stabilitása.
    Hogyan tanítunk?
    Az Ifjúsági tréneri kompetenciák modulon a leendő trénerek egy speciális ifjúsági program teljes anyagát sajátítják el, így képessé válnak azt a későbbiekben teljes egészében, vagy más változatban oktatni kamaszok számára. Ezt az anyagot a saját élményű tanulással ismerik meg, az elmélet a gyakorlatokhoz kötve jelenik meg. A képzés teljes idejének kétharmadát gyakorlás teszi ki, mivel hangsúly a tanultak gyakorlati használhatóságán van. Ennek elősegítése érdekében a résztvevőknek számos alkalmuk van kipróbálni magukat tréneri pozícióban is. Tréneri kompetenciáik megtámogatására csoportdinamikai ismereteket is elsajátítanak, és önismereti tapasztalatokat is szerezhetnek.
    "Munkánk során az alábbi modellek elveiből, módszereiből is merítünk:
    F. Várkonyi Zsuzsa által kidolgozott, komplex módszertanunk egyik pillére a Gordon-féle kapcsolati modell eszköztárának kifejezetten ifjúsági korcsoportra szabott változata, mely a kommunikáció-elméleti ismeretanyag alapját képezi, kiegészítve egyéb fejlesztői–segítői eszközökkel. Hatékony, jól alkalmazható készségtár, mely a problémahelyzetek felismeréséhez és a konfliktushelyzetek vesztes nélküli megoldásához ad segítséget.
    A Tranzakció-elemzés (TA) melynek szemléletmódjával és könnyen kezelhető eszköztárával a csoportdinamikai folyamatok mélyebben megérthetők.
    A modul tartalma:
    • A képzési csoport: a csoport, mint fogalom, csoportfolyamatok, csoportdinamika.
    • Ismerkedő és jégtörő gyakorlatok *
    • A hatékony személyközi kommunikáció: együttműködést serkentő újítások a hétköznapi kommunikációban:
      • igényeink/érzéseink megfogalmazása. Mit is jelent az én-üzenet?
      • konfliktuskezelés. A felmerülő ellenállások kezelése. „Hogyan kezeljem a saját indulataimat” – düh-háztartásról
      • egymás meghallgatása, coaching típusú figyelem. Az értő figyelem jelentősége a problémamegoldásban
      • elismerés jelentősége a kapcsolatokban,
      • kooperációs gyakorlatok. Önismeret, önbizalom fejlesztése, saját erőforrások felfedezése.
    • Amikor értékeink ütköznek–
    • az értékek konfliktusa és megoldásmódjai
    • A tréningek előkészítése,
    • a tananyag, program összeállítása. Segéd- és háttéreszközök
    • Beltéri és szabadtéri játékok, gyakorlatok,
    • kifejezetten az ifjúsági korosztály számára.
    • Tréningvezetési gyakorlatok – szupervízió:
    • a csoport tagjai egymás eseteiből és megoldásaiból is sokat tanulhatnak, építkezhetnek. A szupervízió a szakmai kompetenciafejlesztés és a professzionális kísérés korszerű eszközrendszere. Középpontjában a szakmai feladat, a szakmai funkció és szerep, valamint a hivatását gyakorló szakember mentális karbantartása áll. A képzés szerves részeként a csoportvezetővé válás folyamatában a résztvevők reflexiók és önreflexiók mentén a problémás tréninghelyzeteket dolgozzák fel szupervíziós visszajelzéssel.

    A modul témakörei
  • ismerkedés, jégtörők
  • önismeret, önbizalom fejlesztése, saját erőforrások felfedezése
  • kommunikáció és konfliktuskezelés
  • kapcsolatok
  • saját igények megfogalmazása, képviselete
  • indulatkezelés, stresszkezelés
  • értékek, értékkonfliktusok
  • döntéstámogatás
  • változás, változtatás, reziliencia

  • Modulzáró alkalom
    A vizsgára való felkészülés során a résztvevők összegzik, rendszerezik, újragondolják a képzésen tanultakat. A vizsga alkalmat ad arra, hogy megmutassák, miben fejlődtek, hogyan érzik magukat a tréningvezetői szerepben, s miben érdemes tovább fejlődniük.
    Az ifjúsági trénerképző eredményeképpen a résztvevő:
  • új szempontokat kap a különböző ifjúsági korosztályok jellemzőinek kezeléséhez;
  • összeállít ifjúsági csoportoknak megfelelő tréningeket, programokat;
  • magabiztossá válik a tervezett tréningek levezetésében;
  • a hatékony csoportos tanulást elősegítő, széleskörű módszertani eszköztárat kap;
  • kész ötleteket, feladatokat és játék- és gyakorlatgyűjteményt, kézikönyvet kap.
  • Tanúsítvány:
    A tanúsítvány kiadásának feltételei:
  • a program össz-óraszám minimum 80%-án való jelenlét,
  • elvárhatóan aktív részvétel,
  • sikeres vizsgatréning, ahol a kompetencia mindhárom elemének – ismeretek, attitűd és a tréningvezetési készségek – teljesítményképes szinten kell állnia.

  • Hasonlóan bármely más oktatási intézmény rendjéhez, a tandíj a részvétel költségeit fedezi. A résztvevők előre haladásáról a képzés során három különböző időpontban küldünk visszajelzést – utolsó alkalommal a képzés végére ütemezett vizsgatanítás értékelése során.
    Annak a jelöltnek, aki a vizsgakövetelményeknek nem felel meg, a részvételről adunk tanúsítványt. Ismeret- és készséghiányosságok esetén számukra a Gordon &T.A. Kft. kedvezményes feltételek mellett további képzési lehetőségeket ajánl fel, attitűdbeli problémák esetén pedig további önismereti munkát javasol a résztvevőnek.
    3. Modul: Ifjúsági coaching módszertana
    A modul célja:
    Olyan ifjúsági coachok képzése, akik a fiatalok életkori sajátosságaihoz igazodva, nemcsak az aktuális helyzet megoldását tudják segíteni, hanem a problémamegoldó gondolkodást és az érzelmi intelligenciát is fejlesztik.
    Az ifjúsági coaching beszélgetések célja a hozzájuk forduló fiatalok önbizalmának és önértékelésének erősítése. Saját erőforrásainak feltárása, érzelmi ellenállóképességének fejlesztése a tartós viselkedésváltozás érdekében, mely által a kamaszok képessé válhatnak életük minden területén tudatosan és felelősen dönteni.
    Képzésünk felkészíti a leendő szakembereket azokra a speciális helyzetekre is, melyek a kamaszok segítése során felmerülhetnek, pl. segítői határterületek, szülővel történő szerződéskötés, egyéni motiváció támogatása stb.
    Témakörök, melyek megjelenhetnek a gyermekekkel való egyéni ülések során:
  • önbizalom erősítése
  • magányosság és identitáskeresés
  • saját igények, erőforrások, motivációk feltérképezése
  • szülői befolyás, kontroll
  • lázadás és határkeresés
  • teljesítmény- és megfeleléskényszer
  • testvérféltékenység, családi szerepek és dinamikák
  • iskolai konfliktusok
  • baráti és párkapcsolati kérdések
  • életcélok és pályaválasztás
  • A modul koncepciója:
    Koncepciónk abban különbözik más, hasonló jellegű képzéstől, hogy a hangsúly nálunk a tanultak gyakorlati használhatóságán és egy jó önismeretre épülő, hiteles segítő szakemberi hozzáállás kialakításán van.
    Módszertanunkban a tranzakcióelemzés, a rogersi személyközpontú beszélgetésvezetés elsajátítása mellett foglalkozunk többek között a jó és kártékony kérdésfeltevés, a lényeglátó figyelem (F. Várkonyi Zsuzsa) témáival és többféle, a fiatalokat megszólító kreatív technika és megközelítés alkalmazásával.
    A program teljes idejének kétharmadát gyakorlás teszi ki. A gyakorlatban hasznosítható tudás elősegítése érdekében a résztvevőknek számos alkalmuk van kipróbálni az elméletben tanultakat.
    A képzés során a leendő szakemberek több ponton kapnak oktatói visszajelzést a fejlődésükre, teljesítményükre, a felmerülő kérdéseikre, mindezt egy támogató szupervíziós szemléletben. Fontosnak tartjuk a résztvevők reflexiós, önreflexiós képességének fejlesztését is, így az oktatók mellett a hallgatók egymásnak és saját maguknak is adnak visszajelzést.
    A végzett ifjúsági szakemberek olyan komplex támogatói eszköztárat sajátíthatnak el, mellyel ezeket a speciális témákat, az egyes korcsoportok élethelyzeteit és nehézségeit személyre szabottan és hozzáértő módon kísérhetik.
    A modul tartalma:
    • A coaching fogalma és jellemzői: Miben különbözik más támogató formáktól. Tréning, tanácsadás, terápia, szupervízió. Kompetenciahatárok, erre utaló jelek a kamaszoknál, és ezekről való hiteles kommunikáció, visszajelzés. (bullying, evészavarok, depresszió, függőség stb.)
    • A fiataloknak szóló coaching folyamat speciális felépítése: Kapcsolatépítés, a bizalom kialakítása a fiatal korosztállyal – mit tehetünk, ha a kamasz nem saját motivációból, hanem szülői nyomásra érkezik a folyamatba. Milyen intervenciókkal segíthetjük a bizalom kiépítését, hogy elkezdődhessen a valódi munka. Mitől más a kamaszokkal végzett egyéni munka a felnőtt ügyfelekétől – pl. a támogató folyamat hossza, a coaching módszertana mellett a segítő beszélgetés elemeinek beépítése. Sikeres lezárás és az újraszerződés lehetőségei.
    • A TA (tranzakcióanalízis) alapú szerződéskötés – szerepek, felelősségek, dilemmák és etikai kérdések vizsgálata, MCSZ (Magyarországi Coach-Szervezetek Szövetsége) etikai kódexe alapján:
      Hiteles hármas szerződéskötés a szülő mint megbízó, a gyerek mint ügyfél és a coach között. Hogyan közvetíthet a folyamat során a coach a szülő és a kamasz között: titoktartás feltételeinek megőrzése a gyerek felé, és az etikus visszajelzés módjai a szülő irányába.
      Milyen célkitűzéssel érhetünk el eredményt és mely témára, célra nem érdemes szerződni. A felelősségi körök tisztázása és hiteles kommunikációja.
    • A professzionális beszélgetésvezetés eszközei. Coaching technikák és gyakorlatok: Különböző beavatkozások megismerése és elsajátítása, melyek a coaching folyamatban használhatók. A coach szerepe az intervenciók során.
      F. Várkonyi Zsuzsa módszertana alapján:

      • a „coach belső gondolkodási térkép”-ének a megismerése
      • metaforák és a „lényeglátó figyelem” eszközeinek elsajátítása a hatékony coach munkához
      • „jó kérdezésfajták” megtanulása és alkalmazása, illetve a kártékony kérdezés fajtái: mi is az a „rossz kérdés”, mi a szándék mögötte és mit használjunk helyettük.
      • az ellenállások konstruktív kezelése (pl. nehezen megnyíló, kevésbé együttműködő kamasz)
      Brief coaching megközelítés alapjai – mely esetekben lendítheti előre a folyamatot? Erőforrás-, cél- és megoldásorientált szemléletmód a gyerekekkel való munkában.
    • Kreatív technikák alkalmazása a coachingban:
      Rendszertábla, kártyák és egyéb kreatív eszközök és játékos, szituációs gyakorlatok, melyek segíthetik a bizalom építését és az esetleges elakadások leküzdését.
    Tanúsítvány:
    A tanúsítvány kiadásának feltételei:
  • a program összóraszámának minimum 80%-án való jelenlét;
  • a képzés ideje alatt legalább 5 ülésből álló ifjúsági coaching-folyamat levezetése mentor-coachok támogatásával;
  • a képzés befejezéseként megírt írásbeli esettanulmány és a program során történt fejlődési út bemutatása a személyes és tanulási célok alapján;
  • a záró alkalom során felmérjük, hogy a coaching kompetenciáknak és az etikai irányelveknek megfelelően vezeti-e az ifjúsági coaching folyamatot. A résztvevő rendelkezik-e a kompetencia mindhárom elemével (ismeretek, attitűd és coaching készségek).

  • Hasonlóan bármely más oktatási intézmény rendjéhez, a tandíj a részvétel költségeit fedezi, és tanúsítványt csak szakmai és személyi alkalmasság esetén ad. A résztvevők előrehaladásáról a képzés során három különböző időpontban küldünk visszajelzést – utolsó alkalommal a képzés zárásakor.

    Annak a szakember-jelöltnek, aki a vizsgakövetelményeknek nem felel meg, a részvételről adunk igazolást. Ismeret- és készséghiányosságok esetén a Gordon & T.A. Kft. az ő számára kedvezményes feltételek mellett további képzési lehetőségeket ajánl fel, attitűdbeli problémák esetén pedig további önismereti munkát javasol a résztvevőnek.
    A képzésben résztvevő kollégák:

    Kőszegi Ágnes

    Vezető tréner, tanácsadó

    Mentálhigiénés szakember

    A Gordon Training International által kiképzett tréner.

    Szakterülete:

    • konfliktuskezelés
    • mentálhigiénés életvezetési tanácsadás
    • személyiségfejlesztés, önismeret
    • ifjúsági tréningprogramok vezetése
    • együttműködést fejlesztő és csapatépítő játékok

    Harminc éves tapasztalattal tanít. Egyéni tanácsadásai során, valamint a tanfolyamok vezetésénél a rogersi személyközpontú pszichológiát alkalmazza.

     

    Pospischill Péter

    Tréner, coach,

    sport coach, sport mentáltréner

    Szakterülete:                                                            

    • önismeret fejlesztése a coaching eszköztárával
    • kapcsolaterősítő kommunikáció fejlesztése
    • ifjúsági tréningprogramok vezetése
    • sport coaching és mentáltréning
    • business coaching
    • konfliktuskezelő tréningek, együttműködés fejlesztése
    • személyes hatékonyság fejlesztése
    • vereségmentes problémamegoldás fejlesztése

     

    Lukács Anikó

    Coach, Tréner, Közgazdász

    Szakterülete:

    • rendszertábla-állítás
    • ifjúsági coaching folyamatok vezetése
    • ifjúsági tréningcsoportok vezetése
    • trénerképző módszertan oktatása
    • csapatépítő játékok tanítása

    Göntér Mónika

    Coach, mentor coach, tréner, főiskolai oktató

    Szakterülete

    • Megoldásfókuszú brief coaching
    • Ifjúsági csoportok vezetése

    A jelentkezés módja:

    1. Jelentkezés telefonon vagy e-mailben: e-mail: iroda@gordonta.hu

    Címünk: 1022 Budapest, Marczibányi tér 9. fsz. 1.

    1. Motivációs beszélgetés előre egyeztetett időpontban.

    Képzési filozófiájának érvényesítése érdekében a Gordon & T. A. Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy a felvételi beszélgetéskor szerzett benyomásai alapján válogasson a jelentkezők közül.

    1. Ezt követően történik a regisztrációs lap kitöltése és a 200 000 Ft + ÁFA regisztrációs díj befizetése, mely összeg egyben a „Személyes hatékonyság fejlesztése” című 30 órás képzés díja is.
    2. Ezek után regisztráljuk jelentkezőnket a következő induló csoportunkba.

    A jelentkezéseket a regisztráció sorrendjében fogadjuk el.

    Pénzügyi feltételek:

    Jelentkezés esetén a Résztvevő vagy annak munkáltatója és a Gordon & T. A. Kft. között szerződéskötésre kerül sor. A díjazást nem csökkenti, ha a résztvevő a programnak csak egy részén kíván vagy tud részt venni. Magánszemélyeknek részletfizetésre van lehetőség.

    A program díjaIfjúsági Coach és Trénerképző Akadémia (összesen 126  óra)

    • Személyes hatékonyság fejlesztése          30 óra          200 000 Ft +Áfa
    • Ifjúsági tréneri kompetenciák és Ifjúsági coaching módszertana       modulok         96 óra        680 000Ft+ Áfa

    A részvételi díj magában foglalja:

    • a valamennyi résztvevővel lefolytatott előzetes interjút,
    • a képzéshez tartozó jegyzeteket, tanítási segédanyagokat,
    • a képzés alatti konzultációkat,
    • a terembérletet és a technikai eszközök költségét,
    • a kávé/tea, hideg-büfés fogyasztást,
    • a záróvizsga és tanúsítvány díját.Minden, a fentieken kívül kért szolgáltatás költsége a résztvevőket terheli.

      A regisztrációs lap beküldésével a Résztvevő és a Számlafizető elfogadják a Gordon & T. A. Kft. programajánlatát.

      A jelentkezés egyben a képzési díj befizetésének kötelezettségét is jelenti.

      A teljes képzési díjat legkésőbb a vizsga előtt két héttel kérjük átutalni a Gordon & T.A. Kft. bankszámlájára: ERSTE Bank: 11600006-00000000-27428409

      Amennyiben a Résztvevő a tréning kezdete előtti 20 napon belüli időszakban lemondja részvételét, a részvételi díj 50%-át köteles kötbér címén megfizetni.

    A képzés időpontjai:

    Az Ifjúsági Coach és Trénerképző indulása: 2025. május 11.

    1.modul: Személyes hatékonyság fejlesztése saját élményű önismereti tréning (30 óra)

    A képzési napok:

    2025.május 11.                            Vasárnap 10:00-17:00

                      16-17.,                           Péntek-szombat 10:00-17:00

             és május 23-24.                     Péntek-szombat 10:00-17:00

     

    2.modul: Ifjúsági tréneri kompetenciák (42 óra)
             június 20-21.,            Péntek-szombat 10:00-17:00

             július 4-5.,                  Péntek-szombat 10:00-17:00

             és július 18-19.          Péntek-szombat 10:00-17:00

    Modulzáró alkalom:

    július 26.                   Szombat 10:00-17:00

     

    3.modul: Ifjúsági coaching módszertana (54 óra)

    2025.szeptember 12-13.         Péntek-szombat 10:00-17:00

    szeptember 17., 24.

    október 1., 8., 15., 22.              Szerdánként 14:00-20:00

    Modulzáró vizsga, a képzés zárása:

    2025. október 29. Szerdán 10:00-17:00

     

     

    A képzés teljes óraszáma:               126 óra

     

    Várunk örömmel képzésünkre!

    Kérdezne tőlünk? Ötlete, javaslata van? Írjon nekünk!

    Related Projects
    Kapcsolat

    Hagyjon üzenetet, és mielőbb felkeressük!